Naam: Info, datum : 13 november 2017 Forum Jaguar XF Xf 3.5t AWD: Fantastische wagen. Comfortabel, sportief snel en zeer handelbaar ondanks z.n lengte van 4,95 m. De auto heeft het 3.0 L blok met 340 pk. Anthony Kumpen van Heinz Performance heeft de software uitgelezen en ondertussen is het blok met 400 pk gezegend en 500 Nm koppel, alles binnen de tolerantiegrenzen. De topsnelheid zonder begrenzer, maar wel binnen de tolerantie ligt op 290 km/uur (ook zonder tuning!). Zie daarvoor de duels op Zperf-website. De test op de rollenbank zit nu mee in het dossier. Met de tuning situeert deze auto zich qua prestaties op het niveau van mijn vorige VW Golf 7R. De Jaguar heeft echter een heel andere uitstraling, is veel comfortabeler en in sportmode echt even snel, zij het dat de DSG van de Golf iets sneller schakelt dan de achtbak van Jaguar. De 8,6/10 die de wagen krijgt op vehiclestory.com is meer dan verdiend. Het verbruik schommelt gemiddeld rond de 9 liter wat zeker aanvaardbaar is. Bij een constante 70 km/uur komt het verbruik niet boven de 6,5 liter per 100 km. De motor draait dan op 1900 à 2000 rpm. Met AWD op 255x45 op 20 inch velgen is dat voorbeeldig. Stil en aangenaam, ruig en compressor-huilend als het even mag! Een aanrader imho. Ervaring met verkoop: Gedetailleerde introductie over gebruik en aandachtspunten. Aanvullende handleiding vind je op het internet per model en bouwjaar. Ervaring met onderhoud: Jaguar care! Drie jaar gratis onderhoud. Dit onderhoud is zelfs overdraagbaar voor de resterende jaren bij de verkoop.
Forum Jaguar XF Xf 3.5t AWD: Fantastische wagen. Comfortabel, sportief snel en zeer handelbaar ondanks z.n lengte van 4,95 m. De auto heeft het 3.0 L blok met 340 pk. Anthony Kumpen van Heinz Performance heeft de software uitgelezen en ondertussen is het blok met 400 pk gezegend en 500 Nm koppel, alles binnen de tolerantiegrenzen. De topsnelheid zonder begrenzer, maar wel binnen de tolerantie ligt op 290 km/uur (ook zonder tuning!). Zie daarvoor de duels op Zperf-website. De test op de rollenbank zit nu mee in het dossier. Met de tuning situeert deze auto zich qua prestaties op het niveau van mijn vorige VW Golf 7R. De Jaguar heeft echter een heel andere uitstraling, is veel comfortabeler en in sportmode echt even snel, zij het dat de DSG van de Golf iets sneller schakelt dan de achtbak van Jaguar. De 8,6/10 die de wagen krijgt op vehiclestory.com is meer dan verdiend. Het verbruik schommelt gemiddeld rond de 9 liter wat zeker aanvaardbaar is. Bij een constante 70 km/uur komt het verbruik niet boven de 6,5 liter per 100 km. De motor draait dan op 1900 à 2000 rpm. Met AWD op 255x45 op 20 inch velgen is dat voorbeeldig. Stil en aangenaam, ruig en compressor-huilend als het even mag! Een aanrader imho.
Ervaring met verkoop: Gedetailleerde introductie over gebruik en aandachtspunten. Aanvullende handleiding vind je op het internet per model en bouwjaar.
Ervaring met onderhoud: Jaguar care! Drie jaar gratis onderhoud. Dit onderhoud is zelfs overdraagbaar voor de resterende jaren bij de verkoop.