Reacties Isuzu D-Max
Reacties van eigenaars
'15
2
bouwjaar
jaar in bezit
43k
km
benzine
Betrouwbaarheid
1
Comfort
4
Motor
1
'13
1
bouwjaar
jaar in bezit
18k
km
diesel
Betrouwbaarheid
10
Comfort
10
Motor
9
Naam: Noucha, datum : 4 januari 2014
Forum Isuzu D-Max Generation: Is een dubbele cabine en is bijzonder zuinig in verbruik (gemiddeld 8,5 liter). Tijdens mijn verbouwing doet hij alles wat moet want mijn D-Max kan 1 ton laden en dan nog 3,5 ton trekken. Ben er ook al off-road mee gaan rijden en heb er nooit problemen mee gehad. Zou hem voor geen enkel ander merk willen ruilen. Nu geven ze ook nog gratis tickets aan pick-up rijders voor het autosalon 2014. Het enige wat ik moest doen was mij inschrijven via het formulier op de website van Isuzu.
Ervaring met onderhoud: De afspraken voor het onderhoud worden altijd correct uitgevoerd en er is een aangename wachtruimte.
Forum Isuzu D-Max Generation: Is een dubbele cabine en is bijzonder zuinig in verbruik (gemiddeld 8,5 liter). Tijdens mijn verbouwing doet hij alles wat moet want mijn D-Max kan 1 ton laden en dan nog 3,5 ton trekken. Ben er ook al off-road mee gaan rijden en heb er nooit problemen mee gehad. Zou hem voor geen enkel ander merk willen ruilen. Nu geven ze ook nog gratis tickets aan pick-up rijders voor het autosalon 2014. Het enige wat ik moest doen was mij inschrijven via het formulier op de website van Isuzu.
Ervaring met onderhoud: De afspraken voor het onderhoud worden altijd correct uitgevoerd en er is een aangename wachtruimte.
Voeg mijn wagen toe
Forum Isuzu D-Max Double cab: Van bij de eerste dag leverde deze auto problemen op. Vooraleer we de auto gekocht hebben, hadden we een proefrit gemaakt in Kontich in de hoofdzetel zowel een handgeschakelde als een automatische. Met deze proefwagen was het comfort goed voor een terreinwagen en maakte deze ook niet echt een storend lawaai. Na 8 maanden wachten kregen we onze D-max met hardtop en vanaf dag 1 hebben we gezegd dat dit niet de auto was die we gekozen hadden. Maakt veel lawaai, comfort zero en dan nog maar te zwijgen van de schakelingen want dit is echt een ramp. Om bij mij thuis te vertrekken moet ik een lichte bergop doen en dat lukt gewoon niet met een aanhangwagen van 1.5 ton. Daarvoor moet ik in veldvitesse gaan staan maar je kan toch moeilijk in het midden van de straat stoppen om deze terug te veranderen. Na veel gemail en gebel is de vertegenwoordiger dan bij ons langs geweest om dit te testen en hij begreep er zelf niets van hoe dit kon. Hij gaf dus zelf toe dat dit niet normaal was maar daar bleef het dan ook bij. De garage zegt dus zelf dat de eerste versnelling een probleem is maar wat ben ik daar mee. Dat ze dan gewoon toegeven dat het een fabrieksfout is. Deze winter ben ik naar Oostenrijk geweest en mijn hotel lag in een afgelegen dorpje. Om dit dorpje te bereiken moest je eerst verschillende haarspeldbochten nemen en redelijk stijl naar omhoog. Dit was dus een ramp he. Ik geraakte met veel moeite in 1ste, jawel je leest het goed, naar boven.