Reacties Fiat 500
Reacties van eigenaars
Forum Fiat 500 1,2 lounge: Hoog verbruik: ongeveer 9 liter. motor(tje) zonder pit. Met bestuurder alleen kom je nog vooruit maar met 2 of 3 volwassen personen en de airco aan valt het dik tegen. Wat op de autosnelweg soms erg gevaarlijk is bij inhaalmanoeuvre.
Ervaring met verkoop: Verkeerdelijke informatie gekregen ivm met motorvermogen.
Ervaring met onderhoud: Je koopt beter een tuinair of abarth versie met meer vermogen.
Forum Fiat 500: Vond matige auto te duur en hobbelig en matige stoelen electronica ook niet zo best. Te klein nu voor mij. Ingeruild voor ruimere 5 deurs japanse auto.
Forum Fiat 500 1.2 8V POP: Zeer leuk wagentje, ongelooflijk veel beter of mijn Citroen Pluriel die na twee jaar buiten moest van de miserie, door het blijvend inregenen en rare motorgeluiden na vele herstellingen...
Ervaring met verkoop: Deze wagen is aangekocht in Belgie bij Garage Gent Motors.
Ervaring met onderhoud: Na problemen bij de aankoop van mijn vriend zijn nieuwe Grande Punto bij Gent Motors (Belgie) overgegaan naar Garage Viane in Lembeke(Belgie) waar de service subliem is, en zonder problemen de garantie overgenomen is.
Antwoord: Veel problemen bij Gent Motors. Heb er zelf ervaring mee, Olivier de baas denkt omdat hij veel auto's verkoopt dat hij alles mag en kan alom de Fiat group. Maar een ding kan hij niet weten: hoe een wagen in elkaar steekt en steek zich weg achter zijn personeel. Zelf heb ik een nieuwe wagen aangekocht en meteen waren er al problemen beschadiging aan de deur binenkant buiten de wagenrondom steenslag. Ik begrijp wel bij een nieuwe wagen beschadiging kan zijn hij zelf heeft het probleem erkent en zei: u heeft 2 jaar garantie, we brengen dat alemaal dat het in orde. Ik kwam een jaar later nog steeds niets in orde en zeg dat het van mij niet is rondom bedriegers zijn het als er nog mensen zijn die problemen hebben met gent-motes gent, noord en west contacteer me ik ben zoveel mogelijk aan het bundelen
Antwoord: Ik ben zeer tevreden over Gent-Motors, mijn vader zijn Lancia Y had veel problemen in de Fiat-garage te Oudenaarde, ze konden het probleem met het stuur en de automatisch versnellingsbak niet vinden. Bij Gent-motors was het direct opgelost. TOP garage.
Antwoord: Dit kan ik moeilijk geloven. Ik heb daar ooit een wagen willen kopen en ben ronduit belachelijk gemaakt door de eigenaar zelf van deze grage. Vele kennissen van mij gaan daar zelf niet meer in onderhoud. Een echte schande!
Antwoord: Vandaag problemen met mijn batterij. Touring meermaals geweest. Batterij blijkt stuk. Mijn auto is iets ouder dan 2 jaar. Ik had 4 jaar garantie. Dus werd ik door touring naar de garage Gent Motors gestuurd waar ik al niet tevreden van was.
Blijkt dat mijn accu niet onder garantie valt. Ik zeg: wat gaat het mij kosten? Hij zei dat zal op 130 euro komen. Ik zeg: okay, doe maar. Na 10 min alles inorde. Ik zeg ik ga betalen met Bancontact. Ik steek mijn kaart in en er verschijnt een bedrag op 215 euro. Ik zeg: 215 euro? Ja, het is een andere versie. Ik zei: dat betaal ik niet. Ik zeg: haal ze er maar terug uit. Wat ze ook deden... ik vroeg mijn schuld voor de werken van het in en uithalen. Ik moest niets betalen.
Ik heb opnieuw touring laten komen en ik heb 105 euro: betaald. 0,0 klantenservice. En zakzetters eerste klas. Heb in het begin ook al 1 maand mijn auto kwijt geweest en 5x opnieuw hem zogezegd mogen komen ophalen om telkens tot conclusie te komen dat ze hem niet deftig gemaakt hadden. Bende sukkels daar. Ik raad niemand aan daar ooit een wagen te kopen of langs te gaan voor onderhoud of reparaties.
Antwoord: Ik ben ook niet tevreden over de service van GENT MOTORS . Heb een demowagen Jeep Renegade gekocht bij Olivier. In Drongen stond een rode maar in andere garage stond een identieke in het wit, heb de witte gekocht. Mocht hem week nadien afhalen. Kom in garage, niemand op de hoogte, wagen niet aanwezig en Olivier ook niet. Andere verkoper Jochen heeft dan alles geregeld en mocht hem de week erop afhalen. Ga de week erop hem afhalen, reservesleutels niet aanwezig, wagen niet goed gereinigd en hoedenplank niet aanwezig. Hebben hoedenplank uit andere wagen genomen.
Geen uitleg over wagen gekregen door Corona. Kom thuis, geen handleiding aanwezig dus alles opgezocht op het internet. Wou Uconnect koppelen, vorige eigenaar nog in systeem. Blijkbaar ook geen GPS in wagen, was nochtans bij aankoop gemeld dat er wel een in wagen zat. enz...
Antwoord: In 2018 wagen gekocht bij Gent motors. Geen eerlijke mensen. Levering veel te laat (3 maanden). Verschillende opties waren niet aanwezig. Zet er geen voet meer binnen.
Forum Fiat 500: Ongelooflijk leuke auto, rijdt soepel en heel smooth. En oneindig veel rijplezier. Leukste auto uit dit segment met heel veel voorsprong op de concurrentie!
Ervaring met verkoop: De auto behoudt zijn waarde, doorverkopen met winst is zo goed als zeker, maar je geraakt er zo aan gehecht dat je het autootje nooit meer wil verkopen. Dat is wat italiaanse auto's met je doen.. verslavend en ze zitten meteen in je hart :-)
Ervaring met onderhoud: Goedkoop in onderhoud: een beurt alle 30.000 km is voldoende, en slijtage heel beperkt.